Introduction

  

We build connected brands

We are a digital marketing agency

امروزه ارتباطات و فناوری اطلاعات جایگاه زیر بنایی در توسعه کشور ها دارد. سهم ارتباطات در تولید ناخالص ملی برخی از کشورها بیش از ده درصد است. طبق پیش بینی های انجام شده تا پایان برنامه پنجم توسعه این رقم برای ایران به 5/2 تا 3 درصد خواهد رسید که خود بیانگر صنعتی پویا می باشد. شرکت پارس داده کاوش (سهامی خاص) با هدف ایفای نقشی موثر در رشد و شکوفایی این بخش تأسیس شد و مفتخر است که با بهره گیری از نیرو های متخصص و مجرب خود گامی هرچند کوچک در جهت بهبود سطح کیفی فرآیند ارتباطات برداشته است. این شرکت با استفاده از تجربه عملی نیروهای خود در زمینه مخابرات، شبکه و سیستمهای ارتباطی اقدام به بررسی و شناخت دقیق نقاط ضعف در بخشهای کلیدی نموده و با ارائه راهکارهای مناسب سعی در برطرف کردن آنها دارد. شرکت پارس داده کاوش با تکیه بر اصل دانش مداری و با سرمایه گذاری وسیع، به تجهیز و تقویت بنیه علمی و به روز رسانی اطلاعات و امکانات خود پرداخته و آینده نگری را لازمه رشد و تداوم حرکت خود می داند.
مقدمه

ماموریت

 دانش مداری

  • تحقیق در زمینه تکنولوژی های جدید در حوزه 
  • مخابرات و فن آوری اطلاعات و بومی سازی بر اساس نیازها و نقاط ضعف کشور 
  • تاکید بر اصل دانش مداری با تکیه بر متخصصین مجرب 
  • ایجاد فرصت و فضای لازم جهت رشد وشکوفایی استعدادهای جوان و تقویت انگیزه آنان در تولید ایده ها و محصولات بومی

سرمایه گذاری

  • سرمایه گذاری مالی وسیع جهت انجام پروژه ها و 
  • تامین تجهیزات 
  • ارتباط گسترده و دامنه دار با همکاران داخلی و خارجی 
  • تجهیز لابراتوارهای پیشرفته جهت تحقیق و توسعه تکنولوژی های بومی 
  • آموزش مداوم پرسنل و کارشناسان بعنوان سرمایه اصلی شرکت

 مشتری مداری 

  • ارائه مشاوره فنی و بازرگانی در جهت متعادل کردن هزینه – فایده به مشتریان 
  • تامین تجهیزات با بهترین قیمت و کیفیت 
  • پشتیبانی فنی و بازرگانی مشتریان جهت بهره برداری هرچه بهتر از سیستم های موجود 
  • احترام به نیاز مشتریان و تسریع در حل مشکلات موجود آنها و ارائه راه حل جهت پیشگیری از مشکلات آتی

 

JoomShaper